Συχνές Ερωτήσεις

Αν δεν βρίσκετε την ερώτηση ή το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε στις παρακάτω συχνές ερωτήσεις, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Μπορώ να ολοκληρώσω μια παραγγελία ως επισκέπτης;

Όλες οι παραγγελίες μπορούν να ολοκληρωθούν είτε με την χρήση του προσωπικού σας λογαριασμού, είτε ως επισκέπτες. Με την χρήση ενός λογαριασμού, ωστόσο, θα έχετε πρόσβαση τόσο στη λίστα αγαπημένων σας, όσο και σε όλο το ιστορικό των προηγούμενων παραγγελιών σας.

Πως μπορώ να αποθηκεύω τα αγαπημένα μου προϊόντα;

Για να αποθηκεύσετε ένα προϊόν στη λίστα των αγαπημένων σας, παρακαλούμε σιγουρευτείτε αρχικά πως έχετε δημιουργήσει έναν λογαριασμό και βρίσκεστε συνδεδεμένοι σε αυτό. Στην συνέχεια, πηγαίνετε σε ένα προϊόν που θέλετε να προσθέσετε στη Wishlist και κάντε κλικ στο εικονίδιο με την καρδούλα για να προστεθεί. Η λίστα με τα αγαπημένα σας προϊόντα βρίσκεται μέσα στον διαχειριστικό πίνακα του λογαριασμού σας.

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης μου, πως μπορώ να το επαναφέρω;

Αν ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης σας, μπορείτε να τον επαναφέρετε κάνοντας κλικ εδώ, ή επικοινωνώντας με κάποιον εκπρόσωπο της εταιρείας μας. Στην περίπτωση που έχετε ζητήσει να σας σταλθεί νέος κωδικός πρόσβασης αλλά δεν βρίσκετε το email, παρακαλούμε ελέγξτε και στον φάκελο με τα ανεπιθύμητα μηνύματα.

Αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα με την ιστοσελίδα, πως μπορώ να το αναφέρω;

Αν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με την χρήση της ιστοσελίδας μας, μπορείτε να το αναφέρετε από την φόρμα επικοινωνίας μας, επιλέγοντας την επιλογή “Αναφορά προβλήματος ιστοσελίδας”. Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε από ποια συσκευή επισκέπτεστε την ιστοσελίδα μας (υπολογιστή, laptop, κινητό, tablet, PlayStation κ.ο.κ.) καθώς επίσης και τι πρόβλημα αντιμετωπίζετε.

Έχω ξεπεράσει το ελάχιστο ποσό αλλά δεν παρέχονται δωρεάν μεταφορικά

Αν το καλάθι σας έχει ξεπεράσει το ποσό των 50.00€ αλλά τα δωρεάν μεταφορικά δεν έχουν εμφανιστεί, τότε ελέγξτε την σελίδα “Πολιτική Επιστροφών” του καταστήματος μας για περισσότερες πληροφορίες.

Πως μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας από την σελίδα “Παρακολούθηση Παραγγελιών”, καταχωρώντας τον αριθμό παραγγελίας και το email που δηλώσατε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Πρόσθεσα το εκπτωτικό κουπόνι αλλά δεν λειτουργεί

Αν ο κωδικός εκπτωτικού κουπονιού που έχετε εισάγει στην παραγγελία σας δεν λειτουργεί, παρακαλούμε ελέγξτε μήπως κάποιο προϊόν που έχετε προσθέσει στο καλάθι βρίσκεται ήδη σε έκπτωση. Τα προϊόντα που έχουν ήδη κάποια προσφορά δεν είναι έγκυρα για τη χρήση εκπτωτικών κουπονιών.

Close Καλάθι
Close Wishlist
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Κατηγορίες